Wednesday, February 25, 2009

Perangai aku tak suke

Mengunkit...Perangai yang paling aku tak suke...macam2 jenis aku jumpe...lagi 1... suka mengunkit...dah la perasan...aku tak boleh dngn org perasan nie..rase nak bagi hadiah je...tapi sabar ,klu member la...perangai 1 lagi suka penipu...tak sedar diri...contoh," kata2 yang dia tu bagus sgt, tapi sebaliknya... 2 perangai gtu la aku tak suka...sape je buat g2...tak lame la tu, nak dpt hadiah ngan aku...klu bleh, member2 aku yang rase ada sifat macam 2, ubah la seblum aku dpt tau...ada mamat ni dah tegur aku jgn kate2 apa yang sakit kan ati die..aku dh buat.. tapi dia tak tau nk hargai aku... entah la...korang tak dpt teka sape...tapi sape yang terasa la..."siapa yang makan cilibo dia terasa bahamnya" wkwkwkwk....

No comments:

Post a Comment