Wednesday, February 11, 2009

Malam khamis psl rokok

hari ni memang poket kering...nak bli rokok pon susah...jadi terpaksa aku bli batang aja...
sblum ni aku cuba nak berhenti rokok...tapi bila enti je(kurang)...ader la yang jadi...contoh...selsema la...biasa tu....jadi, aku pon tambah kan rokok...sekarang dalam sehari,aku boleh habis kan sekotak dunhill or wiston 14....atau pon dalam masa 5-6 jam, aku bleh habis kan sekotak rokok 14....
bila tiba mlm...rokok udah abis...malam kan cam bisa la, lepak2...tgn pon kene grak jugak...isap rokok la...apa lagi...jgn pk bkn2...wkwkwkwkwk....mlm tu plak...aku amik kesempatan kt mmbr aku...paw r rokok 14 wiston light....wkwkwk...tapi special punya...RM5 je..standard RM5.50....
tapi mmg kene la time...mmber plak ada duit...wkwkwkk...apa lagi...gua cilok r...takde bende...kesimpulannya: aku ni pyh enti rokok...tapi aku akn cuba...ada awek pon tak guna...pentingkan diri sendri...lbih baik aku tak ade awek...nanti la aku cite psl awek aku...K??
sry r..ni first blog, aku tak pndai nk share...hehe...
W'salam.

No comments:

Post a Comment